понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Методистам з психологічної служби
методичних кабінетів відділів освіти
райдержадміністрацій,
органів місцевого самоврядування,
управлінь освіти міських рад

Шановні колеги!
Нагадуємо, що 18 листопада визначено Європейським днем із захисту дітей від сексуальної експлуатації. Просимо у цей день забезпечити проведення відповідних заходів та до 25 листопада звітувати про проведення обласному центру практичної психології і соціальної роботи у електронному вигляді за даним зразком:

Заходи, заплановані до відзначення Європейського дня із захисту дітей від сексуальної експлуатації
Назва заходу
Місце проведення
Кількість учасників

До проведення рекомендовано тренінги  за інформаційно-просвітницькими програмами Міністерства освіти і науки України «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», «Я – моє здоров’я – моє життя», «Дорослішай на здоров’я!» (для учнів 5-11 класів загальноосвітніх шкіл та учнів професійно-технічних навчальних закладів).
Проведення інформаційних заходів (бесід, годин спілкування, круглих столів) за участю працівників психологічної служби, медичних та соціальних працівників.
Оформлення інформаційних куточків, із зазначенням контактів служб, дотичних до вирішення проблем насильства та скриньок довіри для запитань і пропозицій з даної проблематики.


Немає коментарів:

Дописати коментар