13 лютого 2020 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського відбулося засідання школи молодого спеціаліста для новопризначених практичних психологів закладів загальної середньої освіти «Організація та зміст роботи фахівців психологічної служби у рамках реалізації реформ Нової української школи».
Відкрила захід Ірина Грищенко, заступник директора Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області.
Методист Центру Дрозд Олена висвітлила питання формування навичок безпечної поведінки здобувачів освіти шляхом впровадження профілактичної програми «Навчіть дитину захищатися». Програма спрямована на формування у дітей 4-9 років життєво необхідних знань й умінь щодо захисту від можливої небезпеки.
Методист Центру Ірина Лісовецька презентувала програму Міністерства освіти і науки України, громадської організації «Ла Страда-України» «Запобігання та протидія проявам насильства: діяльність закладів освіти», навчання за якою відбудеться в березні 2020 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського. У виступі акцентовано увагу на видах та причинах насильства у закладі освіти, особливостях поведінки дитини, яка страждає від насильства, алгоритмі дій педагога щодо попередження і подолання проявів насильства у класі.
- типовий алгоритм ведення діалогу з дитиною, яка постраждала від насильства;
- алгоритм послідовної розмови педагога з дитиною, яка порушила правила/поводить себе агресивно/є кривдником(-цею);
- порядок реагування практичного психолога, соціального педагога у закладах освіти у разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на жорстоке поводження з дитиною, життю або здоров’ю якої загрожує небезпека;
- порядок реагування практичного психолога, соціального педагога у разі виявлення ознак чи факторів, що можуть вказувати на вчинення домашнього насильства щодо дитини;
- порядок виявлення, розгляду та реагування практичного психолога, соціального педагога на випади булінгу у закладі освіти.
Представлено вправи для формування позитивного мікроклімату в класі, згуртування дітей. Обговорено, які вправи можна проводити з педагогічними працівниками, здобувачами освіти, батьками із метою запобігання негативним проявам у закладі освіти та родині.
Учасники засідання школи молодого спеціаліста отримали методичні матеріали, сертифікати.
Участь у заході взяло 18 осіб.
Немає коментарів:
Дописати коментар