Шановні колеги!
23 квітня 2015 року, в День психолога, обласним центром практичної психології і соціальної роботи на базі
Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені
К.Д. Ушинського буде проводитися майстерня «Подорож до себе».
До участі запрошуємо практичних психологів, соціальних педагогів, методистів, відповідальних за психологічну службу. У рамках заходу заплановано проведення ряду майстер-класів.
До участі запрошуємо практичних психологів, соціальних педагогів, методистів, відповідальних за психологічну службу. У рамках заходу заплановано проведення ряду майстер-класів.
Для ефективного планування роботи пропонуємо Вам до 17 квітня попередньо обрати заняття, в якому Ви хотіли б взяти
участь, та зареєструватися в телефонному режимі за номером (0462) 605-553 або
через блог Центру (натиснувши у цьому повідомленні слово "Коментарі" та записавши ПІБ, посаду учасника та назву обраного майстер-класу).
Участь у майстерні БЕЗКОШТОВНА. Напередодні проведення буде надіслано офіційний
лист.
Зразок:
ВідповістиВидалитиІванов Іван Іванович, практичний психолог ЗОШ, заняття з елементами тренінгу «Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами».
Новік Катерина Анатоліївна, практичний психолог та соціальний педагог інформаційно-технологічного ліцею №16.
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Психологічна допомога дітям в кризовому стані" Лісовецька І.М.
ІІ лінійка. "Мотивація підлітків на досягнення успіху" Колотило Н.М.
Фалінський Ігор Геннадійович, практичний психолог Рогізківського НВК Щорського району.
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Психологічна допомога дітям в кризовому стані" Лісовецька І.М.
ІІ лінійка. "Заняття з лялькотерапії «Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі». (Хлібик І.С.)
Чистенко Інна Григорівна, практичний психолог ЗСШФМП №12
ВідповістиВидалитиІ лінійка."Використання наративної техніки "Ліс життя" (Чепурна Г.Л.)
ІІ лінійка "Заняття з лялькотерапії «Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі». (Хлібик І.С.)
Василенко Анастасія Володимирівна, практичний психолог ЗОШ № 30
ВідповістиВидалитиІ лінійка."Використання наративної техніки "Ліс життя" (Чепурна Г.Л.)
ІІ лінійка "Заняття з лялькотерапії «Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі». (Хлібик І.С.)
Луцик Катерина Сергіївна, соціальний педагог ЗОШ № 30
ВідповістиВидалитиІ лінійка.Соціально-педагогічний тренінг "Ми хочемо, щоб нас любили" (Третиннікова Л.А.)
ІІ лінійка "Заняття з лялькотерапії «Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі». (Хлібик І.С.)
Корецька Людмила Володимирівна, практичний психолог ДНЗ №54
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Левенок Марина Василівна, соціальний педагог ліцею
ВідповістиВидалитиI лінійка. Соціально-педагогічний тренінг «Ми хочемо, щоб нас любили!». (Третиннікова Л.А.,)
II лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Шеремет Ірина Анатоліївна, практичний психолог СЗНЗ №2
ВідповістиВидалитиІ лінійка."Використання наративної техніки "Ліс життя" (Чепурна Г.Л.)
ІІ лінійка "Заняття з лялькотерапії «Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі». (Хлібик І.С.)
Драгун Олександр Анатолійович, практичний психолог Ріпкинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2.
ВідповістиВидалитиІ лінійка І лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка 2. Тренінг «Мотивація підлітків на досягнення успіху». Формування адекватної самооцінки, комунікативних навичок, умінь самопрезентації, визначення життєвих цілей та планування свого майбутнього (Колотіло Н.М., соціальний педагог гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю
м. Чернігова).
Дудко Олена Анатоліївна, практичний психолог ДНЗ № 19
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання арт - терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
Демченко Ірина Михайлівна - практичний психолог ДНЗ № 66
ВідповістиВидалитиІ лінійка . " Використання неративної техніки " Ліс життя""
ІІ лінійка . " Подалання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"
Горбачова Людмила Павлівна - практичний психолог ЧСЗОШ І та ІІ ступеню
ВідповістиВидалитиІ лінійка . " Використання неративної техніки " Ліс життя""
ІІ лінійка . " Подалання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"
Литвин Наталія Михайлівна, практичний психолог Прилуцького агротехнічного коледжу, тренінг "Використання наративної техніки "Ліс життя", заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів", заняття з елементами тренінгу "Психологічна допомога дітям у кризовому стані: практичний аспект", заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка - оберіг дитячої душі".
ВідповістиВидалитиМогилевець Галина Василівна - практичний психолог ДНЗ №64
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання арт - терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
Варава Віта Володимирівна - практичний психолог ДНЗ №58
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання арт - терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
Зеленська Анна Миколаївна - практичний психолог ДНЗ №24
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання наративної техніки "Ліс життя"" (Чепурна Г. Л.)
ІІ лінійка. "Лялька-мотанка - оберіг дитячої душі" (Хлібик І. С.)
Муха Катерина Олександрівна - практичний психолог ДНЗ № 36
ВидалитиІ лінійка. "Використання наративної техніки "Ліс життя"" (Чепурна Г. Л.)
ІІ лінійка.Заняття з елементами тренінгу "Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"
Іванова Оксана - практичний психолог ДНЗ № 17
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання наративної техніки "Ліс життя"" (Чепурна Г. Л.)
ІІ лінійка.Заняття з елементами тренінгу "Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"
Оксана Гнип, методист з психологічної служби Коропського РМК.
ВідповістиВидалити"Аналіз та способи вирішення конфліктів"
Петренко Наталія, практичний психолог ЗОШ№28.
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання наративної техніки "Ліс життя"" (Чепурна Г. Л.)
ІІ лінійка. "Лялька-мотанка - оберіг дитячої душі" (Хлібик І. С.)
Гусол Марія Ігорівна, практичний психолог ЗОШ № 5
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Ми хочемо, щоб нас любили!" (Третиннікова Л.А.)
Кобижча Катерина Євгеніївна, соціальний педагог ЗОШ № 5
ВідповістиВидалитиІІ лінійка. "Мотивація підлітків на досягнення успіху" (Колотіло Н.М.)
Кривопиша Олександр Михайлович, соціальний педагог ЗНЗ № 9 м.Чернігів
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Сморщок Марина Леонідівна, соціальний педагог ЗНЗ № 23 м. Чернігова
ВідповістиВидалитиІІ лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Кравчук Ольга Василівна - практичний психолог ДНЗ № 27
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Євсеєнко Юлія Олександрівна - практичний психолог ДНЗ №30
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт - терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка.Заняття з елементами тренінгу "Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"(Шевчун Н.Г.,Лаврінець Ж.В.)
Максимовська Марина Олегівна - практичний психолог ДНЗ №21
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт - терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка.Заняття з елементами тренінгу "Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"(Шевчун Н.Г.,Лаврінець Ж.В.)
Максименко Юлія Анатоліївна - практичний психолог Старобілоуської ЗОШ I-III cт.
ВідповістиВидалитиI. Лінійка. Навчально-методичний тренінг "Аналіз та способи вирішення конфліктів" (Чала Т.Л.)
II. Лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка - оберіг дитячої душі" (Хлібник І.С.)
Швидун Ольга Олександрівна, соціальний педагог ЗНЗ № 27 м.Чернігів
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Гаврилюк Лілія Степанівна, практичний психолог ЗНЗ № 35 м.Чернігів
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі". (Хлібик І.С.)
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиМолодша Ольга Михайлівна, практичний психолог КЗ "Березнянський БНРЦ"
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)
ІІ лінійка.Заняття з елементами тренінгу "Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"(Шевчун Н.Г.,Лаврінець Ж.В.)
Заіко Марина Олегівна, педагога соціальний КЗ "Березнянський БНРЦ"
І лінійка."Використання наративної техніки "Ліс життя" (Чепурна Г.Л.)
ІІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Абетка пошуку роботи" (Карась Ю.С.)
Гук Тетяна Анатоліївна, практичний психолог Новобілоуської ЗОШ I-III ступенів.
ВідповістиВидалити1 лінійка. Використання наративної техніки "Ліс життя" (Чепурна Г.Л.)
2 лінійка. Заняття з лялькотерапії "Лялька-мотанка - оберіг дитячої душі" (Хлібик І.С.)
Карпеко Ірина Володимірівна Чернігівська ЗОШ № 10
ВідповістиВидалити2 лінійка "Мотивація підлітків на досягнення успіху
Мороз Ольга Борисівна, практичний психолог ДНЗ "Малятко" с. Киїнка
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу «Психологічна допомога дітям у кризовому стані: практичний аспект».
Ковда Олексій Володимирович, практичний психолог Киїнської ЗОШ І-ІІІ ст.
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу «Психологічна допомога дітям у кризовому стані: практичний аспект».
Бондаренко Наталія, практичний психолог ЗОШ №14.
ВідповістиВидалитиI. лінійка. Навчально-методичний тренінг "Аналіз та способи вирішення конфліктів" (Чала Т.Л.)
ІІ лінійка. Заняття з елементами тренінгу "Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами"(Шевчун Н.Г.,Лаврінець Ж.В.)
Бихал Людмила Василівна Чернігівська ЗОШ № 10
ВідповістиВидалити2 лінійка "Мотивація підлітків на досягнення успіху
Шевченко Володимир Олександрович, соціальний педагог Добрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, соціальний педагог та практичний психолог Новояриловицької ЗОШ І-ІІІ ступенів.
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Навчально-методичний тренінг «Використання наративної техніки «Ліс життя». Ознайомлення з методами роботи з дітьми, які зазнали впливу психотравмуючої ситуації (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).
Карпенко Галина Михайлівна практичний психолог Добрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
ВідповістиВидалитиІ лінійка. Навчально-методичний тренінг «Використання наративної техніки «Ліс життя». Ознайомлення з методами роботи з дітьми, які зазнали впливу психотравмуючої ситуації (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).
Кукшин Тетяна Валеріївна - практичний психолог ДНЗ №62
ВідповістиВидалитиІ лінійка. "Використання арт - терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів" (Антоненко О.М.)