пʼятницю, 24 квітня 2015 р.

Творча майстерня "Подорож до себе"

23 квітня 2015 року, в День психолога, обласним центром практичної психології і соціальної роботи на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського проведена творча майстерня «Подорож до себе». Участь взяли 158 працівників психологічної служби системи освіти області: методисти з психологічної служби, практичні психологи, соціальні педагоги.
Привітав учасників творчої майстерні заступник начальника Управління освіти і науки Конопацький М.А. У своєму зверненні наголосив на пріоритетних напрямках психологічної та соціально-педагогічної допомоги дітям і взаємодії з державними й громадськими організаціями щодо вирішення нагальних питань.
У цей день психологи, соціальні педагоги мали можливість продемонструвати майстерність та набути досвіду за тематичними напрямами:
Навчально-методичний тренінг «Використання наративної техніки «Ліс життя». Ознайомлення з методами роботи з дітьми, які зазнали впливу психотравмуючої ситуації. (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).
Навчально-методичний тренінг «Аналіз та способи вирішення конфліктів» (із досвіду участі у Всеукраїнському навчально-методичному семінарі). Надання учасникам знань про можливості примирення, врегулювання конфліктів і постконфліктних ситуацій. Практичне ознайомлення із способом «шкільної медіації» (Чала Т.І., директор обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
Заняття з елементами тренінгу «Використання арт-терапевтичних технік для корекції психоемоційних розладів у дітей дошкільного віку». Ознайомлення із структурою арт-терапевтичного заняття. Адаптація методики для різних вікових категорій. Формування навичок проведення індивідуальної та групової форми проведення арт-терапевтичних технік (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
Заняття з елементами тренінгу «Психологічна допомога дітям у кризовому стані: практичний аспект». Ознайомлення з психологічними техніками та методами, спрямованими на пошук зовнішніх і внутрішніх ресурсів людини, формування навичок саморегуляції та стабілізації стану (Лісовецька І. М., методист ОЦППСР).
Соціально-педагогічний тренінг «Ми хочемо, щоб нас любили!». Розкриваються можливі причини виникнення, розвитку та закріплення девіантної поведінки у дітей. Окреслюються напрямки та специфіка роботи з дітьми даної категорії. Тренінг можна використовувати у просвітницькій роботі з педагогічними працівниками (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
Заняття з елементами тренінгу «Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами». Ознайомлення з поняттям «тривожність» та психологічними техніками її подолання. Взаємодія практичного психолога й соціального педагога у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами (Шевчун Н.Г., практичний психолог; Лаврінець Ж.В., соціальний педагог Лосинівської ЗОШ І-ІІІ ст. Ніжинського району).
Тренінг «Мотивація підлітків на досягнення успіху». Формування адекватної самооцінки, комунікативних навичок, умінь самопрезентації, визначення життєвих цілей та планування свого майбутнього (Колотіло Н.М., соціальний педагог гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю м. Чернігова).
Заняття з елементами тренінгу «Абетка пошуку роботи» Ознайомлення із системою заходів профорієнтаційної роботи для випускників професійно-технічних навчальних закладів та шкіл-інтернатів. Використання ресурсів центрів зайнятості у підготовці до майбутньої професії (Карась Ю.С., соціальний педагог Чернігівського вищого професійного училища побутового обслуговування).
Заняття з лялькотерапії «Лялька-мотанка – оберіг дитячої душі» ( Хлібик І.С., практичний психолог Ніжинського центру соціально-психологічної реабілітації дітей).
Заняття з елементами тренінгу «Дослідження механізмів контакту в малій групі» (Васько А.М., практичний психолог Прилуцького навчально-реабілітаційного центру).
В. о. ректора інституту Довбня В. М., доктор філософських наук, вручив подяки тренерам майстерні.Результатом стало удосконалення вмінь і навичок проведення психологічних та педагогічних вправ, технік, а також обмін досвідом, думками, враженнями.


        

Немає коментарів:

Дописати коментар