понеділок, 6 червня 2016 р.

Підготовка педагогів-тренерів за модулем «Я – моє здоров’я – моє життя»



З 30 травня по 03 червня 2016 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського відбулося навчання педагогів-тренерів за модулем «Я – моє здоров’я – моє життя» Програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя». Метою курсів є навчання учителів, психологів і соціальних педагогів щодо проведення соціально-просвітницьких тренінгів серед учнів 5-6 класів з питання започаткування в ранньому підлітковому віці моделей поведінки, що сприяють здоров’ю та запобігають ризику.

Директор Центру                                                                                              Чала Т.І.


Методист                                                                                                           Лісовецька І.М.







Немає коментарів:

Дописати коментар