середу, 19 жовтня 2016 р.

Інформація щодо впровадження інформаційно-просвітницьких програми Міністерства освіти і науки України «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», «Я – моє здоров’я – моє життя», «Дорослішай на здоров’я!» в закладах освіти області.

З метою  формування в  учнівської та студентської молоді навичок здорового способу життя практичними психологами, соціальними педагогами, заступниками директорів з виховної роботи, педагогами-організаторами, класними керівниками у навчальних закладах області здійснюється впровадження інформаційно-просвітницьких програм Міністерства освіти і науки України «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», «Я – моє здоров’я – моє життя», «Дорослішай на здоров’я!» (для учнів 5-11 класів загальноосвітніх шкіл та учнів професійно-технічних навчальних закладів).
Програми охоплюють широке коло питань: формування в учнівської та студентської молоді навичок спілкування та ефективної взаємодії; навичок безпечної поведінки, протистоянню насильству; ціннісного ставлення до власного здоров’я;  правового світогляду та правомірної поведінки; відповідального ставлення до збереження сімейних цінностей, основ відповідального батьківства.
На базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. К.Д. Ушинського обласним центром практичної психології і соціальної роботи щороку   здійснюється підготовка  близько  50 педагогів-тренерів цих програм.
Моніторинг впровадження інформаційно-просвітницьких програм в закладах освіти області свідчить, що у 2016-2017  навчальному році  продовжують свою просвітницьку діяльність 150  педагогів-тренерів. 24% із них реалізують програми серед учнів, вихованців, студентів через мережу спецкурсів, факультативів, гуртків. 76%  педагогів використовують матеріали цих програм під час проведення «години психолога» та при здійсненні інформаційно-профілактичної роботи в освітніх закладах. Тренінговою роботою охоплено 4898 дітей віком 10-18 років (720 учнів 10-11 років, 2568  учнів 12-14 років, 1610  учнів 15-17 років). За минулий навчальний рік педагогами-тренерами підготовлено 121 підліток-інструктор Програми «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя». У поточному начальному році 60 підлітків-інструкторів разом з педагогами-тренерами впроваджують Програму серед учнівської молоді у навчальних закладах області.

Немає коментарів:

Дописати коментар