пʼятниця, 2 березня 2018 р.

Науково-практичний семінар «Діагностика та розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи»


28 лютого на базі Дідівського загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ст. відбувся науково-практичний семінар для директорів, заступників директорів закладів загальної середньої освіти, керівників районних методичних формувань, працівників психологічної служби, методистів РМК Прилуцького району на тему: «Діагностика та розвиток соціальної компетентності учасників освітнього процесу  умовах Нової української школи».
Семінар проводився з метою обміну досвідом та обговорення науково-практичних підходів до діагностики і розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу; набуття теоретичних знань та практичних навичок для удосконалення професійної діяльності, сприяння мотивації формування соціальних компетентностей суб’єктів навчання в умовах Нової української школи.
Науково-практичний семінар відкрив Бобренко Микола Миколайович, начальник відділу освіти Прилуцької райдержадміністрації.
Семінар складався із двох частин: теоретико-методичної частини «Теоретико-методичні засади діагностики та розвитку соціальної компетентності учасників освітнього процесу в умовах Нової української школи» та секційних засідань: гостьова лекція, панельна дискусія, майстер-клас.
Методист обласного центру практичної психології і соціальної роботи Лісовецька Ірина Миколаївна висвітлила тему «Психологічні аспекти соціальної компетентності здобувачів освіти» та провела майстер-клас для заступників директорів, працівників психологічної служби.
У ході майстер-класу учасниками практично опрацьовані вправи, які спрямовані на формування чутливості до наслідків упередженого ставлення, глузування, образ та інших видів негативної поведінки; на усвідомлення унікальності кожної людини; розвиток навичок позитивного мислення та підтримки себе та інших у кризових ситуаціях. Було презентовано розроблені мотиваційні картки, які можна використовувати у індивідуальній та груповій роботі з вчителями, здобувачами освіти та їх батьками.  Мотиваційні фрази – це засіб стимулювання та підвищення особистісного «Я», формування душевної рівноваги, налаштування на перемогу та досягнення. Учасникам надані методичні рекомендації щодо проведення вправ з учасниками освітнього процесу.
 Методист Центру                                                                      Ірина Лісовецька

Немає коментарів:

Дописати коментар