четвер, 28 березня 2019 р.

Дводенний семінар-тренінг «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді»

27-28 березня 2019 року Навчально-методичний центр психологічної служби у системі освіти Чернігівської області долучився до проведення семінарів за посібником «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді», розробленим Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» та схваленим для використання у закладах загальної середньої освіти за висновком комісії з основ здоров’я  
Науково-методичної Ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 19.12.2017 №21-1/12/Г-824).
Співробітниці Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» –  співавторка посібника «Репродуктивне здоров'я та відповідальна поведінка учнівської молоді» Тетяна Слободян і Анна Костенко – протягом дводенного семінару-тренінгу ознайомили учасниць заходу з актуальними питаннями щодо формування навичок здорового способу життя в учнівської молоді, збереження репродуктивного здоров’я молодого покоління, вміння приймати усвідомлені рішення щодо власного майбутнього.
Учасники семінару-тренінгу – працівники психологічної служби закладів загальної середньої і професійно-технічної освіти м. Чернігова та обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського – отримали посібники «Здоров’я молоді та його складові», «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді», брошури «Що потрібно знати про методи контрацепції».
Учасники заходу отримали сертифікати про проходження 16-годинного тренінгу. Загалом навчання пройшли 20 осіб.

Немає коментарів:

Дописати коментар