пʼятницю, 13 березня 2020 р.

12 березня на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №18 м.Чернігова заступником директора Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області Іриною Грищенко проведено тренінг за посібником «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді» для практичних психологів закладів загальної середньої освіти. 

Посібник розроблений Благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї» та схвалений для використання у закладах освіти за висновком комісії з основ здоров’я (науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 19.12.2017 №21-1/12/Г-824). 

Учасники тренінгу отримали електронні посібники «Здоров’я молоді та його складові» та «Репродуктивне здоров’я та відповідальна поведінка учнівської молоді», методичні матеріали.
Участь у заході взяли 13 осіб.

Немає коментарів:

Дописати коментар