Шановні колеги!
27 квітня 2016 року, до Дня
психолога,
обласним центром практичної психології і соціальної роботи на базі
Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені
К.Д. Ушинського буде проводитися творча майстерня «Подорож до себе».
Для ефективного
планування роботи пропонуємо Вам до
18 квітня
попередньо обрати заняття, в якому Ви хотіли б взяти участь, та зареєструватися: (0462)605-553, або через блог Центру: http://ocppsr.blogspot.com/ (натиснувши у цьому повідомленні слово "Коментарі" та записавши ПІБ, посаду учасника та назву обраного майстер-класу).
Напередодні проведення заходу буде надіслано інформаційний лист.
Запрошуємо
приєднатися до колегіальної спільноти працівників психологічної служби, де із задоволенням та користю для себе провести своє професійне свято ‒ День психолога!
Зразок:
ВідповістиВидалитиІванов Іван Іванович, практичний психолог ЗОШ, заняття з елементами тренінгу «Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами».
Ніколаєва Марина Ігорівна практичний психолог ДНЗ № 42, Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. (Антоненко О. М., методист ОЦППСР). та на другу лінійку Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
ВідповістиВидалитиБиченок Софія Олексіївна практичний психолог ДНЗ №2,презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
ВідповістиВидалитиШвидун Ольга Олександрівна, соціальний педагог Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 27
ВідповістиВидалити1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).
Кривопиша Олександр Михайлович, соціальний педагог Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9
ВідповістиВидалити1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).
Вовкодав Інна Олегівна, практичний психолог Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6
ВідповістиВидалити1)Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А.,методист ОЦППСР).
2)Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
Гаврилюк Лілія Степанівна, практичний психолог Чернігівської ЗОШ № 35
ВідповістиВидалити1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).
Божко Надія Сергіївна, Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст. ім. Ю. М. Коцюбинського
ВідповістиВидалити1. Норативний тренінг "Зоряне небо"
2. Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку.
Пода Юлія Анатоліївна, Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст. ім. Ю. М. Коцюбинського
1. Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра "Володар кілець", "Крок за кроком".
2. Життєві цінності
- Гіль Олена Миколаївна,методист міського методичного кабінету управління освіти Ніжинської міської ради;- Герасименко Галина Анатоліївна, практичний психолог, соціальний педагог Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №9: а)Робота в малих групах «Дослідження контакту в малих групах» Мета: розвиток навичок консультування (Чала Т.І., директор обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
ВідповістиВидалитиб)3. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).
- Вовкодав Інна Олегівна, практичний психолог Ніжинської ЗОШ І-ІІІст.№6:
Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР);
4. Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
Гармаш Олена Анатоліївна, практичний психолог Ніжинської гімназії №3:
ВідповістиВидалитиНоративний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л., канд. психологічних наук, доцент кафедри психології ЧОІППО)
Неруш Дарина Михайлівна, практичний психолог Семенівського районного Будинку творчості дітей та юнацтва Чернігівської області. Маю бажання відвідати:1. Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра "Володар кілець", "Крок за кроком" (Третиннікова Л.А.,методист ОЦППСР). 2. Презентаційне заняття за програмою "Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати" (Данилко В.Г., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).
ВідповістиВидалитиНещерет Інна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ №15 м.Ніжин:
ВідповістиВидалити3 Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
Антонова Лідія Віталіївна, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10 Ніжинської міської ради
ВідповістиВидалитиа)Робота в малих групах «Дослідження контакту в малих групах» Мета: розвиток навичок консультування (Чала Т.І., директор обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
б)3. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).
Максимовська Марина Олегівна, практичний психолог ДНЗ №21 м. Чернігів презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
ВідповістиВидалитиЄвсеєнко Ю.О., практичний психолог ДНЗ №30 м. Чернігів презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
ВідповістиВидалитиЗеленська А. М., практичний психолог ДНЗ №24 м. Чернігів.
ВідповістиВидалити1.Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
2.Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
Гроссу Г.М. практичний психолог, соціальний педагог Любецької ЗОШ І-ІІІ ст.
ВідповістиВидалити1. Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра "Володар кілець", "Крок за кроком" (Третиннікова Л.А.,методист ОЦППСР). 2. Презентаційне заняття за програмою "Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати" (Данилко В.Г., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).
Миненко Т.О. практичний психолог Добрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів
ВідповістиВидалити1. Норативний тренінг «Зоряне небо». Метою тренінгу є формування життєвих цінностей учнівської молоді (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).
Шевченко В.О. соціальний педагог Добрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, соціальний педагог та практичний психолог Новояриловицької ЗОШ І-ІІІ ступенів
ВідповістиВидалити1. Норативний тренінг «Зоряне небо». Метою тренінгу є формування життєвих цінностей учнівської молоді (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).
Василенко Анастасія Володимирівна - практичний психолог ЗОШ 30 м.Чернігів
ВідповістиВидалити1. Норативний треніні "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л.)
2. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми "Життєві цінності" (Гармаш О.А.)
Євич Оксана Анатоліївна, практичний психолог Замглайської ЗОШ І-ІІІ ст.
ВідповістиВидалити1.Заняття з елементами тренінгу "Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості"
2. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми "Життєві цінності" для учнів 10-13 років.
Корабель Альона Олексіївна, практичний психолог ДНЗ №25, м.Ніжин
ВідповістиВидалити- Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
Колесник Ганна Валеріївна
ВідповістиВидалити1. Робота в малих групах "Дослідження контакту в малих групах".
2. Презентаційне заняття за програмою " Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати".
Лцик Катерина Сергіївна ЗНЗ №30
ВідповістиВидалити1.Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби:гра "Володар кілець", "Крок за кроком"
2.Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку»
Мороз Ольга Борисівна, практичний психолог ДНЗ "Малятко" с.Киїнка:
ВідповістиВидалити3 Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
Ковда Олексій Володимирович, практичний психолог Киїнської ЗОШ І-ІІІ ступенів:
ВідповістиВидалитиЗаняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
Кирилова Анна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ № 76
ВідповістиВидалити1.Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л.)
2.Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
Акуленко Вікторія Михайлівна, практичний психолог Вербицької ЗОШ І-ІІІ ст.
ВідповістиВидалитиНоративний тренінг "Зоряне небо".
Засоба Ольга Михайлівна, практичний психолог Чернігівської ЗОШ № 35
ВідповістиВидалити1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради)
Тимченко Марія Сергіївна , практичний психолог, соціальний педагог зош І-ІІст.№12 м.Ніжин
ВідповістиВидалитиНоративний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л., канд. психологічних наук, доцент кафедри психології ЧОІППО)
1. Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).
Тимченко Марія Сергіївна , практичний психолог, соціальний педагог зош І-ІІст.№12 м.Ніжин
ВідповістиВидалитиНоративний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л., канд. психологічних наук, доцент кафедри психології ЧОІППО)
1. Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).
Шеремет Ірина Анатоліївна практичний психолог СЗНЗ № 2
ВідповістиВидалити1. Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л.)
2. Презентація заняття "Життєві цінності" (Гармаш О.А.)
ВідповістиВидалитиНещерет Інна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ №15 м.Ніжин:
- Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
- Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
Муха Катерина Олександрівна, практичний психолог ДНЗ №36 м.Чернігів
ВідповістиВидалити1. Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
2.Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).
Самойленко Марія Кузьмівна, практичний психолог ДНЗ № 21. м.Ніжин
ВідповістиВидалити- Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
- Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
ШАНОВНІ КОЛЕГИ, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЯКЩО ВИ ЗАРЕЄСТРУВАЛИСЯ ПІСЛЯ 21.04.2016 ВИ НЕ ПОТРАПИЛИ У СПИСОК УЧАСНИКІВ ЗАНЯТЬ!
ВідповістиВидалитиІванова Оксана Віталіївна практичний психолог ДНЗ №17
ВідповістиВидалити1. Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
2.Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).
Варава В.В.., практичний психолог ДНЗ №58 м. Чернігів презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).
ВідповістиВидалити