пʼятницю, 15 квітня 2016 р.

ШАНОВНІ КОЛЕГИ РЕЄСТРАЦІЯ НА УЧАСТЬ НА ТВОРЧІЙ МАЙСТЕРНІ ЗАВЕРШЕНА 21.04.2016

Шановні колеги!
27 квітня 2016 року, до Дня психолога, обласним центром практичної психології і соціальної роботи на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського буде проводитися творча майстерня «Подорож до себе». 
Для ефективного планування роботи пропонуємо Вам до 18 квітня попередньо обрати заняття, в якому Ви хотіли б взяти участь, та зареєструватися: (0462)605-553, або через блог Центру: http://ocppsr.blogspot.com/ (натиснувши у цьому повідомленні слово "Коментарі" та записавши ПІБ, посаду учасника та назву обраного майстер-класу).
Напередодні проведення заходу буде надіслано інформаційний лист.
Запрошуємо приєднатися до колегіальної спільноти працівників психологічної служби, де із задоволенням та користю для себе провести своє професійне свято ‒ День психолога!

38 коментарів:

  1. Зразок:
    Іванов Іван Іванович, практичний психолог ЗОШ, заняття з елементами тренінгу «Подолання тривожності у дітей з особливими освітніми потребами».

    ВідповістиВидалити
  2. Марина Ніколаєва15 квітня 2016 р. о 12:16

    Ніколаєва Марина Ігорівна практичний психолог ДНЗ № 42, Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. (Антоненко О. М., методист ОЦППСР). та на другу лінійку​ Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  3. Биченок Софія Олексіївна практичний психолог ДНЗ №2,презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  4. Швидун Ольга Олександрівна, соціальний педагог Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 27
    1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
    2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).

    ВідповістиВидалити
  5. Кривопиша Олександр Михайлович, соціальний педагог Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9
    1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
    2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).

    ВідповістиВидалити
  6. Вовкодав Інна Олегівна, практичний психолог Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6
    1)Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А.,методист ОЦППСР).

    2)Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  7. Гаврилюк Лілія17 квітня 2016 р. о 15:19

    Гаврилюк Лілія Степанівна, практичний психолог Чернігівської ЗОШ № 35
    1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
    2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).

    ВідповістиВидалити
  8. Божко Надія Сергіївна, Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст. ім. Ю. М. Коцюбинського
    1. Норативний тренінг "Зоряне небо"
    2. Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку.

    Пода Юлія Анатоліївна, Чернігівська ЗОШ-інтернат І-ІІІ ст. ім. Ю. М. Коцюбинського
    1. Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра "Володар кілець", "Крок за кроком".
    2. Життєві цінності

    ВідповістиВидалити
  9. - Гіль Олена Миколаївна,методист міського методичного кабінету управління освіти Ніжинської міської ради;- Герасименко Галина Анатоліївна, практичний психолог, соціальний педагог Ніжинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №9: а)Робота в малих групах «Дослідження контакту в малих групах» Мета: розвиток навичок консультування (Чала Т.І., директор обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    б)3. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).
    - Вовкодав Інна Олегівна, практичний психолог Ніжинської ЗОШ І-ІІІст.№6:
    Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР);
    4. Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  10. Гармаш Олена Анатоліївна, практичний психолог Ніжинської гімназії №3:
    Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л., канд. психологічних наук, доцент кафедри психології ЧОІППО)

    ВідповістиВидалити
  11. Неруш Дарина Михайлівна, практичний психолог Семенівського районного Будинку творчості дітей та юнацтва Чернігівської області. Маю бажання відвідати:1. Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра "Володар кілець", "Крок за кроком" (Третиннікова Л.А.,методист ОЦППСР). 2. Презентаційне заняття за програмою "Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати" (Данилко В.Г., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).

    ВідповістиВидалити
  12. Нещерет Інна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ №15 м.Ніжин:
    3 Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).

    ВідповістиВидалити
  13. Антонова Лідія Віталіївна, практичний психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10 Ніжинської міської ради
    а)Робота в малих групах «Дослідження контакту в малих групах» Мета: розвиток навичок консультування (Чала Т.І., директор обласного центру практичної психології і соціальної роботи).
    б)3. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради).

    ВідповістиВидалити
  14. Максимовська Марина Олегівна, практичний психолог ДНЗ №21 м. Чернігів презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  15. Євсеєнко Ю.О., практичний психолог ДНЗ №30 м. Чернігів презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  16. Зеленська А. М., практичний психолог ДНЗ №24 м. Чернігів.
    1.Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
    2.Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  17. Гроссу Г.М. практичний психолог, соціальний педагог Любецької ЗОШ І-ІІІ ст.
    1. Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра "Володар кілець", "Крок за кроком" (Третиннікова Л.А.,методист ОЦППСР). 2. Презентаційне заняття за програмою "Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати" (Данилко В.Г., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).

    ВідповістиВидалити
  18. Миненко Тетяна19 квітня 2016 р. о 11:08

    Миненко Т.О. практичний психолог Добрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів
    1. Норативний тренінг «Зоряне небо». Метою тренінгу є формування життєвих цінностей учнівської молоді (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).

    ВідповістиВидалити
  19. Шевченко Володимир19 квітня 2016 р. о 11:13

    Шевченко В.О. соціальний педагог Добрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, соціальний педагог та практичний психолог Новояриловицької ЗОШ І-ІІІ ступенів
    1. Норативний тренінг «Зоряне небо». Метою тренінгу є формування життєвих цінностей учнівської молоді (Чепурна Г. Л., кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського).

    ВідповістиВидалити
  20. Василенко Анастасія Володимирівна - практичний психолог ЗОШ 30 м.Чернігів
    1. Норативний треніні "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л.)
    2. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми "Життєві цінності" (Гармаш О.А.)

    ВідповістиВидалити
  21. Євич Оксана Анатоліївна, практичний психолог Замглайської ЗОШ І-ІІІ ст.
    1.Заняття з елементами тренінгу "Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості"
    2. Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми "Життєві цінності" для учнів 10-13 років.

    ВідповістиВидалити
  22. Корабель Альона Олексіївна, практичний психолог ДНЗ №25, м.Ніжин
    - Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
    Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  23. Колесник Ганна Валеріївна
    1. Робота в малих групах "Дослідження контакту в малих групах".
    2. Презентаційне заняття за програмою " Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати".

    ВідповістиВидалити
  24. Лцик Катерина Сергіївна ЗНЗ №30
    1.Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби:гра "Володар кілець", "Крок за кроком"
    2.Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку»

    ВідповістиВидалити
  25. Мороз Ольга Борисівна, практичний психолог ДНЗ "Малятко" с.Киїнка:
    3 Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).

    ВідповістиВидалити
  26. Ковда Олексій Володимирович, практичний психолог Киїнської ЗОШ І-ІІІ ступенів:
    Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).

    ВідповістиВидалити
  27. Кирилова Анна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ № 76
    1.Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л.)
    2.Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  28. Акуленко Вікторія Михайлівна, практичний психолог Вербицької ЗОШ І-ІІІ ст.
    Норативний тренінг "Зоряне небо".

    ВідповістиВидалити
  29. Засоба Ольга Михайлівна, практичний психолог Чернігівської ЗОШ № 35
    1) Впровадження ігрових технік в профілактичну діяльність працівників психологічної служби: гра «Володар кілець», «Крок за кроком». Формування засад здорового способу життя, профілактика поширення ВІЛ-інфекції та ризикованої поведінки серед учнівської молоді (Третиннікова Л.А., методист ОЦППСР).
    2) Презентаційне заняття корекційно-розвивальної програми «Життєві цінності» для учнів 10-13 років. Програма спрямована на формування комунікативних здібностей, життєвих переконань, соціальної компетенції учнів цієї вікової категорії (Гармаш О.А., практичний психолог Ніжинської гімназії № 3 Ніжинської міської ради)

    ВідповістиВидалити
  30. Тимченко Марія Сергіївна , практичний психолог, соціальний педагог зош І-ІІст.№12 м.Ніжин
    Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л., канд. психологічних наук, доцент кафедри психології ЧОІППО)
    1. Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).

    ВідповістиВидалити
  31. Тимченко Марія Сергіївна , практичний психолог, соціальний педагог зош І-ІІст.№12 м.Ніжин
    Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л., канд. психологічних наук, доцент кафедри психології ЧОІППО)
    1. Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).

    ВідповістиВидалити
  32. Шеремет Ірина Анатоліївна практичний психолог СЗНЗ № 2
    1. Норативний тренінг "Зоряне небо" (Чепурна Г.Л.)
    2. Презентація заняття "Життєві цінності" (Гармаш О.А.)

    ВідповістиВидалити

  33. Нещерет Інна Володимирівна, практичний психолог ДНЗ №15 м.Ніжин:
    - Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
    - Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  34. Муха Катерина Олександрівна, практичний психолог ДНЗ №36 м.Чернігів
    1. Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
    2.Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).

    ВідповістиВидалити
  35. Самойленко Марія Кузьмівна, практичний психолог ДНЗ № 21. м.Ніжин
    - Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
    - Презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити
  36. ШАНОВНІ КОЛЕГИ, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЯКЩО ВИ ЗАРЕЄСТРУВАЛИСЯ ПІСЛЯ 21.04.2016 ВИ НЕ ПОТРАПИЛИ У СПИСОК УЧАСНИКІВ ЗАНЯТЬ!

    ВідповістиВидалити
  37. Іванова Оксана Віталіївна практичний психолог ДНЗ №17
    1. Заняття з елементами тренінгу «Робота з травмою. Техніки формування стресостійкості». Пропонується алгоритм вирішення проблемної ситуації. Пошук та активізація ресурсів для її вирішення. Напрацювання механізмів виходу з кризи та формування стресостійкості (Антоненко О. М., методист ОЦППСР).
    2.Презентаційне заняття за програмою «Щоб вершини всі здолати, треба себе розвивати». Метою програми є підвищення мотивації дітей до розвитку своїх задатків, стимулювання їх до активної навчальної та творчої діяльності (Данилко Л.М., методист з психологічної служби районного методичного кабінету, практичний психолог Носівської районної гімназії).

    ВідповістиВидалити
  38. Варава В.В.., практичний психолог ДНЗ №58 м. Чернігів презентаційне заняття «Використання мандали як різновиду арттерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми дошкільного віку». Принципи створення мандал для корекції та стабілізації емоційного стану дітей дошкільного віку (Гульок Лариса Петрівна, практичний психолог Чернігівського дошкільного навчального закладу № 35 санаторного типу «Барвінок»).

    ВідповістиВидалити