У засіданні інтервізійної групи практичних психологів закладів дошкільної освіти прийняли участь 97 осіб.
Сторінки
- Головна сторінка
- Про Центр
- Нормативно-правова база
- Документація працівника ПС
- Інструментарій
- ПРОГРАМИ
- Методичні матеріали
- Семінари/вебінари
- Досвіди
- Психологу ЗДО
- Формування безпечного освітнього середовища
- ПРОФІЛАКТИКА СУЇЦИДАЛЬНИХ СПРОБ
- Репродуктивне здоров*я молоді
- Конкурс "Нові технології у Новій школі"
- Психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час війни
- Психологічна допомога під час війни. Вебінари від ІМЗО
пʼятниця, 23 лютого 2024 р.
Засідання інтервізійної групи практичних психологів закладів дошкільної освіти області «Методичний дебрифінг: відповіді на актуальні запити практичних психологів дошкілля»
21 лютого 2024 року на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д.Ушинського фахівцями Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області було проведено засідання інтервізійної групи практичних психологів закладів дошкільної освіти області «Методичний дебрифінг: відповіді на актуальні запити практичних психологів дошкілля». Інтервізія є ефективною формою методичної роботи, яка завдяки професійній кооперації забезпечує працівників психологічної служби необхідними новими знаннями, допомагає систематизовано бачити, розуміти і аналізувати свої професійні дії, усвідомлювати власні професійні помилки і корегувати стратегії надання психологічної допомоги у кожному конкретному випадку, формуванню професійних навичок, обміну досвідом. Учасники зустрічі змогли задати питання Олені Антоненко, директору Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області, і Віталіні Шовковій, методисту Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області. Було надано вичерпні відповіді на запити учасників щодо оновлення нормативно-правової бази діяльності практичного психолога, особливостей ведення документації практичним психологом закладу дошкільної освіти, висвітлено актуальну тему «Основні кроки психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти».
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар