


Під час заняття розглядалися
питання: «Булінг – це …», «Види булінгу», «Ознаки булінгу», «Фактори, які
сприяють виникненню булінгу», «Особливості поведінки дитини, яка зазнає
цькування», «Стратегії запобігання булінгу». Акцентовано
увагу на алгоритмі припинення булінгу в класі.
Учасниками семінару
практично опрацьовані вправи для здобувачів освіти початкової, середньої та
старшої ланок, які спрямовано на вміння виражати та усвідомлювати свої емоції;
розвиток навичок самоаналізу та рефлексії, моделювання своїх можливих реакцій і
дій в тих випадках, коли почуваються роздратованими, агресивними; уважного
ставлення до себе й толерантного ставлення до інших.
Представлено вправи для
корекції агресивної поведінки підлітків.
Немає коментарів:
Дописати коментар