пʼятницю, 11 жовтня 2019 р.

Навчання працівників психологічної служби області за профілактичною програмою «Дорослішай на здоров’я!»


Від 07 до 11 жовтня на базі Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського відбулися тематичні п’ятиденні курси з підготовки практичних психологів, соціальних педагогів за профілактичною програмою Міністерства освіти і науки України «Дорослішай на здоров’я!».
Тренінговий курс спрямовано на формування у підлітків здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я, усвідомлення цінності здоров’я як основи успішної самореалізації, відповідального ставлення до збереження сімейних цінностей, основ усвідомленого батьківства.
Протягом занять були практично опрацьовані теми: «Феномен людини», «Підлітковий вік. Світ взаємин», «Репродуктивне здоров’я людини», «Ризики і здоров’я людини», «Відповідальність і здоров’я людини», «Сім’я в житті людини», «Моє доросле майбутнє». Акцентовано увагу на алгоритмі впровадження Програми в освітньому закладі.
Програму розраховано для факультативної, гурткової, позакласної роботи педагогів, психологів, соціальних педагогів зі здобувачами освіти 9-11 класів.
9 учасників навчального курсу отримали сертифікати та методичні матеріали.

Немає коментарів:

Дописати коментар