пʼятницю, 13 жовтня 2023 р.

10 жовтня - Всесвітній день ментального здоров*я

Цьогоріч заклади освіти області долучилися до заходів у рамках Всесвітнього дня ментального здоров’я з метою популяризації відповідального ставлення до ментального здоров’я, формування психологічної компетентності, життєстверджувальних пріоритетів та навичок стресостійкості в учасників освітнього процесу, що є особливо актуальним у часи війни.

Зокрема, на базі закладів освіти практичними психологами, соціальними педагогами та педагогічними працівниками було проведено інтерактивний івент «Подорож до ментального здоров’я» (з фото та відео звітами про проведення заходів до Всесвітнього дня ментального здоров’я є можливість ознайомитися на сторінці «Психологічна служба Чернігівщини» Facebook, на сайті Чернігівської ОВА та на сайтах закладів освіти). Інтерактивний івент було ініційовано у рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я, яка наразі є основною просвітницькою та профілактичною інформаційною платформою України, має широкий спектр практичних, прикладних, доступних рекомендацій для українців різного віку щодо збереження психічного здоров’я. 

Олена Антоненко, директор Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області, взяла участь у зустрічі, яка була ініційована заступницею начальника Чернігівської ОВА Жанною Шерстюк, та наголосила на  важливості розширення мережі працівників п служби системи освіти, підвищення їх фахового рівня та формування у педагогів навичок першої психологічної допомоги, що, зокрема, здійснює у рамках навчання та підвищення кваліфікації ЧОІППО імені К.Д.Ушинського.

Про ці та інші проблеми йшлося у передачі «Праймвечір. Акценти», куди для обговорення питань збереження психічного здоров’я було запрошено Олену Антоненко та Вікторію Перепелицю – лікаря-психіатра Чернігівської обласної психоневрологічної лікарні. Запис програми можна прослухати за посиланнями: SoundCloud https://bit.ly/3Fd1m4A Spotify https://bit.ly/3QdBKei

Немає коментарів:

Дописати коментар